dagens lektion

Hann göra rätt mycket på lektionen idag, faktiskt bli klar till och med!
Jag skar bort sånt där grejs så bokstäverna kom upp från det andra. Sedan rullade jag på svart färg. Efter det la jag ett vitt papper över & tryckte.

Första resultatet blev såhär:

Var lite dåligt med färg på vissa ställen, blandannat E:et.
Så tryckte en gång till, och då tog jag verkligen ordentligt med färg.


Då blev det så. Jag är faktiskt rätt nöjd. Tycker bokstäverna blev lite coola när dom var lite sådär 'kantiga' och inte så noggranna. Det var inte min tanke från början att göra dem såsom ovan men när jag började skära så skar jag lite slarvigt och så fortsatte jag med det, och det passade in jätte bra tycker jag. Är nöjd och jag har lärt mig något nytt utav detta. Var jätte roligt!

Nästa vecka ska jag trycka på annan färg och kanske prova potatistryck eller något? :)

/Malin

Hej! Kul att du vill komentera min blogg. Ställer du en fråga till mig och vill att jag ska svara dig i ett inlägg, så skriv det på komentaren! Hoppas du gillar min blogg, tack för att du läser!

FYLL GÄRNA I ALLT

Namn:
ska bloggen komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/vad heter din bogg? (om du har någon)

vad var det du ville säga nu?

Trackback
RSS 2.0