Så här går det..

Oj, tycker jag har varit väldigt dålig på att skriva hur det går och blogga efter lektioner osv.
I vare fall så börjar jag nästan att bli klar med reklam analysen. Har lite kvar att göra men det mesta är gjort.
Jag har haft lite svårt att komma i gång med arbetet för har velat hit & dit med vilken reklam jag skulle använda.
hittade ingen som jag kände, wwooowww den där ska jag ha. Så håller fast vid OLW reklamen endå, men tycker den är rätt svår att skriva analys om men det blir nog bra till slut! Nä nu måste jag fortsätta så jag hinner klart! :)


Hej! Kul att du vill komentera min blogg. Ställer du en fråga till mig och vill att jag ska svara dig i ett inlägg, så skriv det på komentaren! Hoppas du gillar min blogg, tack för att du läser!

FYLL GÄRNA I ALLT

Namn:
ska bloggen komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/vad heter din bogg? (om du har någon)

vad var det du ville säga nu?

Trackback
RSS 2.0