rödluvan

Jag har börjat med min del på ett skiss papper, där jag skissat upp typ allt utom rödluvan.
Färgläggde lite oxå för att se hur det såg ut och det kommer nog bli bra. Tycker det var väldigt svårt att rita rödluvan, jag fick aldrig till det riktigt så ska försöka hinna rita henne lite hemma så jag är klar med hon tills nästa gång.

Det jag har ritat är ett träd, med fåglar, jag har ritat en väg och så en äng med blommor, dock han jag inte färglägga allt men jag ska ju endå göra allt på ett annat papper nästa gång.

haha här är bilden.. jätte ful ooo såååå. Men ska rita lite mer seriöst nästa gång.


Hej! Kul att du vill komentera min blogg. Ställer du en fråga till mig och vill att jag ska svara dig i ett inlägg, så skriv det på komentaren! Hoppas du gillar min blogg, tack för att du läser!

FYLL GÄRNA I ALLT

Namn:
ska bloggen komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/vad heter din bogg? (om du har någon)

vad var det du ville säga nu?

Trackback
RSS 2.0