eadweard muybridge

Varför har du valt konstnären? Jag valde eadweard muybridge, Jag valde honom för att han har ritat mycket bilder på hästar och jag älskar ju hästar! + att alla hans bilder är nästan isvartvit och jag tycker om svartvita bilder ganska mycket också.

Vilket konstverk?

Ska göra en parafras på denna bilden.


Hur tänker du göra dom?

Har inte riktigt bestämmt mig än men tror att antingen tar jag ett kort på en häst m. ryttare som liknar bilden ovan, skriver ut den och målar. Eller så ritar jag en bild, som liknar hans. Får se hur jag gör, skriver när jag bestämmt mig:)



Han har gjort ganska coola bilder tycker jag ! :)


Hej! Kul att du vill komentera min blogg. Ställer du en fråga till mig och vill att jag ska svara dig i ett inlägg, så skriv det på komentaren! Hoppas du gillar min blogg, tack för att du läser!

FYLL GÄRNA I ALLT

Namn:
ska bloggen komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/vad heter din bogg? (om du har någon)

vad var det du ville säga nu?

Trackback
RSS 2.0