Ojj!!

Hehe såg just nu att jag glömde publicera inlägget jag skrev förra veckan!!!

I vilket fall så skrev jag hur det hade gått på lektionen, hur långt jag kommit osv.
Jag ritade om hela min teckning och denna gång mer på riktigt, den första var mer bara en skiss på hur det ungefär skulle se ut. Jag valde även att rita granar i stället för sådana där andra träd va de nu heter. Jag vill ha det mer som en skog och det blev det nu. Jag tog också bort fåglarna, det såg bara konstig ut att rita ut dom mitt på himlen och det gick ju inte att rida in dom i granen heller. Men det blir nog lika bra utan dem. Jag hann nästan färglägga klart allt, var ju lite sen till bilden eftersom jag skrev no prov.  Men jag tycker att jag jobbade bra på lektionen och så. 

Idag hade vi ju ingen bild. Tråkigt! :(
Men i helgen så gjort jag klart min teckning i vilket fall, så nu är den färgläggd och fullständigt klar!  Dock glömde jag ta kort på den.. och nu är den i skolan. Kan visa någon annan dag!

Tycker våran grupp har fungerat jätte bra ihop hitils, alla kommer överens bra och hjälper varandra om det behövs och låter alla rita på sitt sätt. Tycker detta projectet varit jätte roligt än så länge, antar att det blir ännu roligare när vi ska sätta ihop allt till en saga osv!

Jaja, det var väl allt jag hade att säga för tillfället haha. Hejdoooeee!

Hej! Kul att du vill komentera min blogg. Ställer du en fråga till mig och vill att jag ska svara dig i ett inlägg, så skriv det på komentaren! Hoppas du gillar min blogg, tack för att du läser!

FYLL GÄRNA I ALLT

Namn:
ska bloggen komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/vad heter din bogg? (om du har någon)

vad var det du ville säga nu?

Trackback
RSS 2.0