Collage !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag vill skapa ett collage av bilder ur tidningar. Jag vill använda bilder som beskriver mig när jag är lycklig. När jag är på platser som jag tkr om. Jag gillar o bada, sola och umgås med mina vänner. Så jag ska klippa ut bilder på en pool/hav/sjö tror jag. Sedan den jag vill vara är den jag är nu. Jag vill leva ett normalt och vanligt liv. Men när jag blir vuxen vill jag kanske bli kändis, skådespelare kanske :)
Alla ser ju på mig olika, det är ju beroende på person till person.
Men jag tycker jag framför mig själv och aa, är den jag är :)

Malinnnnnnn.

Hej! Kul att du vill komentera min blogg. Ställer du en fråga till mig och vill att jag ska svara dig i ett inlägg, så skriv det på komentaren! Hoppas du gillar min blogg, tack för att du läser!

FYLL GÄRNA I ALLT

Namn:
ska bloggen komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/vad heter din bogg? (om du har någon)

vad var det du ville säga nu?

Trackback
RSS 2.0