Today,

Idag så började jag med att färglägga klart allting, och resultatet ser du nedan.

Sedan så målade jag med lite vatten på en pensel, (akvarell). Resultatet blev såhär:

Jag är väl ganska nöjd tror jag. Det vä. hustets tak blev lite kladdigt & konstig för osmart som jag är så målade jag med samma pensel över alla färgerna haha så alla färger typ blandades, men det blev lite häftigt men det passa liksom inte in i bilden. Sedan så målade jag typ liksom en färg i taget. Man lär sig av sina misstag! ;)

Annars tycker jag verkligen jag fått fram den känslan jag ville skapa och haft i mitt huvud hela tiden. Jag ville att man skulle tycka bilden är lite annorlunda, speciell, konstig typ - och det tycker jag den är. Inte ofta hus, träd osv är i 103093 olika färger typ. Jag  får ialla fall känslan att bilden är väldigt annorlunda när jag ser på den, sedan hur andra folk ser på det och uppfattar det jag skapat är ju svårt för mig att säga. Jag kan ju bara se det från mitt eget perspektiv. Men jag frågade några friends lite snabbt och det första dom tänkte på när dom såg min bild så tyckte dom att den var väldigt speciell/annorlunda. Alltså har jag lyckats få fram mitt buskap genom bilden.

Jaaajaa ska inte sitta & skriva en hel roman här nu, skriver en mer riktigt utvärdering next time. Haa dee göött heeej!


Hej! Kul att du vill komentera min blogg. Ställer du en fråga till mig och vill att jag ska svara dig i ett inlägg, så skriv det på komentaren! Hoppas du gillar min blogg, tack för att du läser!

FYLL GÄRNA I ALLT

Namn:
ska bloggen komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/vad heter din bogg? (om du har någon)

vad var det du ville säga nu?

Trackback
RSS 2.0