Ordet lycka.

Jag har valt ordet lycka och jag ska jobba ihop med Natalie. Lycka betyder för mig att få göra det jag älskar och att alla runt omkring mig mår bra och är lyckliga - då är jag lycklig. När jag är hos min ponny är jag lycklig. Där kan jag koppla bort alla problem och bara ha kul. Min häst betyder jätte mycket för mig och jag är lycklig när jag är med honom.
Lycka är desamma för Natalie, och då tänkte vi att vi kunde jobba ihop. Jag får insperation av mig själv.
Vi har tänkt att ut & fota och filma när vi är med våra hästar och rider dom. Sedan ska vi sätta i hop allt och göra ett bildspel/en film. Vi har även tänkt att lägga in lite texter i filmen och göra den till en 'glad' film. Vi vill förmedla med filmen vad lycka är för oss, få andra att förstå. Med mina tanka av ordet ska jag som sagt, visa vad lycka är för mig. Vi ska börja med och fota varandra i hop med våra hästar sedan även filma lite, på våran fritid. På bildlektionerna ska vi sedan redigera ihop filmen osv. Därför ska vi försöka ut & fota och hitta 'material' så fort som möjligt.   

MER INFO KOMMER

/malin



Hej! Kul att du vill komentera min blogg. Ställer du en fråga till mig och vill att jag ska svara dig i ett inlägg, så skriv det på komentaren! Hoppas du gillar min blogg, tack för att du läser!

FYLL GÄRNA I ALLT

Namn:
ska bloggen komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/vad heter din bogg? (om du har någon)

vad var det du ville säga nu?

Trackback
RSS 2.0