BYTT KONSTNÄR

Jag har bytt konstnär för Edward var ju mer en fotograf. Så nu har jag tatt Cezanne!

Varför har du valt konstnären? För han har ritat sina bilder med någon annourlunda penna, så dom ser lite suddiga ut fast endå så ser man väldigt bra. Dom e fina!


Vilket konstverk?

Pyramid of Skulls






Hur tänker du göra dom?

Jag har tänkt att rita en annan bakgrund, med skog eller blommor. Utomhus ialla fall!
sedan ändra färgen lite på skellet huvuderna. Men kommer säkert ändra massa mer, men då skriver ja i bloggen!;)

/ malin

Hej! Kul att du vill komentera min blogg. Ställer du en fråga till mig och vill att jag ska svara dig i ett inlägg, så skriv det på komentaren! Hoppas du gillar min blogg, tack för att du läser!

FYLL GÄRNA I ALLT

Namn:
ska bloggen komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/vad heter din bogg? (om du har någon)

vad var det du ville säga nu?

Trackback
RSS 2.0