Dax att jobba !

Nu sitter jag hemma och ska börja jobba med
mitt collage. Eller inte börja, fortsätta ;D
Jag har gjort klart vem jag är, och hur andra ser mig ska bara göra 'den jag vill vara' med.
Så nu ska ja försöka hitta lite bilder
här hemmifrån från tidningar och göra klart det så jag kan redovisa i morgon ! :)
Lägger kanske upp bilder senare på hur det blev om jag hinner!
Ciao !

Detta collaget var häftigt tycker ja !!!

Hej! Kul att du vill komentera min blogg. Ställer du en fråga till mig och vill att jag ska svara dig i ett inlägg, så skriv det på komentaren! Hoppas du gillar min blogg, tack för att du läser!

FYLL GÄRNA I ALLT

Namn:
ska bloggen komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/vad heter din bogg? (om du har någon)

vad var det du ville säga nu?

Trackback
RSS 2.0