DAGENS LEKTION

Idag har jag & tove gjort massa hus, med eld på och flaggor, limmat fast ler-gubbarna & slottet.
Vi kände oss lite stressade så det blev inte så noggrant gjort. Men vi har inte så där jätte
mycket kvar nu. Utom vi behöver väl bara nån timma till att göra klart arbetet.,

Här är en liten bild på vårat arbete. Detta är konflikt för oss, de e 2
olika land där det ena landet bombat det andra, allt utom slottet
brinner. Vi berättar mer på redovisningen!

Hej! Kul att du vill komentera min blogg. Ställer du en fråga till mig och vill att jag ska svara dig i ett inlägg, så skriv det på komentaren! Hoppas du gillar min blogg, tack för att du läser!

FYLL GÄRNA I ALLT

Namn:
ska bloggen komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/vad heter din bogg? (om du har någon)

vad var det du ville säga nu?

Trackback
RSS 2.0