Nu e de klart !!

hur har jag jobbat? Jag har jobbat bra tycker jag :)
hur blev produkten? blev den som jag hade tänkt mig? varför, varför inte? den blev ganska bra, jag e nöjd med den för att vi hade inte så mkt tid på oss så den blev bra med tanke på tiden vi hade. Men vi hade velat sätta på smartis på slottet, så man verkligen såg att det var ett smartis land.
finns det något du hade velat göra annourlunda? varför? Jaa, sätta på smartis. och kanske gjort lite fler gubbar.
Är du nöjd? ja är ganska nöjd =)
motivera valen du har gjort i samband med det du skapat. Varför använde du den tekniken?
Varför valde du att göra det som du gjorde? Jag använde lera, papper, limpistol, vattenfärg och silkespapper elr va det heter..  Jag använder tex. inte lera så ofta, och är inte så bra på det så jag ville öva och bli bättre på det.
Kanske att jag ska lägga ut en bild på mina smartis gubbar sedan, så ni får se hur fula de blev :)
Heeeejdå.

Hej! Kul att du vill komentera min blogg. Ställer du en fråga till mig och vill att jag ska svara dig i ett inlägg, så skriv det på komentaren! Hoppas du gillar min blogg, tack för att du läser!

FYLL GÄRNA I ALLT

Namn:
ska bloggen komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/vad heter din bogg? (om du har någon)

vad var det du ville säga nu?

Trackback
RSS 2.0