LERA,SMARTIS, ? :)

Först hade jag bara tänkt att göra 2 gubbar i smartis som bråkade
med varandra. Men det hade blivit ganska tråkigt, så jag och tove
fick en idee. Tove hade tänkt att göra ett slott. Båda grejorna hade
blivit ganska tråkiga. Så vi har tänkt att göra ett slott i lera, och sedan
limma på smartis, göra lergubbar, och sådana saker.
De som inte bor i smartis slottet blir avundsjuka på de som
bor där och de startar en konflikt. så det är dagens plan, för arbetet :)
men den kommer säkert ändras igen.
Maalin.

Hej! Kul att du vill komentera min blogg. Ställer du en fråga till mig och vill att jag ska svara dig i ett inlägg, så skriv det på komentaren! Hoppas du gillar min blogg, tack för att du läser!

FYLL GÄRNA I ALLT

Namn:
ska bloggen komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/vad heter din bogg? (om du har någon)

vad var det du ville säga nu?

Trackback
RSS 2.0